Menu Title
Menu

Aktualności

Targi Pracy i Przedsiębiorczości
W ostatnią środę, tj. 14.10, nasz zespół brał udział w Targach Pracy i Przedsiębiorczości w Warszawie. W trakcie targów przedstawiliśmy…
Jedziemy na winobranie!
Praca w Uniapol to bardzo często także możliwość odwiedzenia nowych, pięknych miejsc i poznania nowych ludzi. Zawsze jest ciekawie! A…
10 lat AP Uniapol na Mazurach
Agencja Pracy Uniapol jest na polskim rynku już od 10 lat. Dlatego też w ostatnim tygodniu wybraliśmy się w jeden…
WEEKEND FRANCUSKI W WARSZAWIE
W najbliższy weekend tj. 11-12.07.2015 w Warszawie odbędzie się Weekend Francuski!        Organizator, czyli Francusko-Polska Izba Gospodarcza (CCIFP), zapewnił…
  W dniach 25 i 26 nasze biura w Krakowie oraz Wrocławiu będą nieczynne. Wszelkie pytania proszę kierować do biura…
10 lat AP Uniapol!
  W tym roku świętujemy 10 lat pracy dla Was!   W ciągu ostatniej dekady rynek pracy w Polsce, jaki…
Poznaj naszą historię!
Jesteśmy dla Was już od 10 lat!   W związku z tym przygotowaliśmy dla Was wiele atrakcji!  Na początek poznajcie…
czytaj więcej...
Zmiana adresu siedziby AP Uniapol oddz. Kraków
W związku ze zmianą siedziby oddziału krakowskiego Agencji Pracy Uniapol informujemy, że od dnia 29 kwietnia 2015 nasz odział zlokalizowany…
Aktualności z biura
W okresie nadchodzących świąt wielkanocnych biura AP Uniapol Development w całym kraju: - dnia 03 kwietnia 2015 czynne będą w…
czytaj więcej...
Zmiana pracy bez wstępnych badań lekarskich
Rok 2015 przyniesie zmiany mające na celu ułatwienie prowadzenia firm - ze wstępnych badań lekarskich zostaną zwolnione osoby przyjmowanych do…
Święta Wielkanocne na świecie
Stara ludowa prawda głosi, że co kraj to obyczaj, dlatego tak lubimy poznawać tradycje i obyczaje naszych sąsiadów. Przenieśmy się…
Niemiecki słownik tematyczny – Wielkanoc:
Zbliżają się Święta Wielkanocne i osobą pracującym w Niemczech mogą przydać się słowa z nimi związane   das/die Ostern – Wielkanocdas…
Ciekawostki języka francuskiego
Dziś kilka idiomów w języku francuskim o tematyce "kulinarnej". Z całą pewnością idiomy francuskie można zaliczyć do bardzo obrazowych…  …
Otwieramy nowy kierunek!
Z radością informujemy, że AP Uniapol Development otrzymał pozwolenie na prowadzenie działalności na terenie dwóch regionów Belgi. Już teraz możemy prowadzić rekrutację…
Targi praca.pl w Warszawie
    W dniach 10-11 gościliśmy na Targi praca.pl w Warszawie. Poza liczną ofertą stanowisk w Polsce i za granicą, wzieliśmy…
czytaj więcej...
Najserdeczniejsze życzenia szczęśliwych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz wszelkiej pomyślności i sukcesów w nadchodzącym Nowym Roku, wraz z podziękowaniami…
Aktualności z biura
  Informujemy, że dn. 24.12.2014 i 31.12.2014 nasze biura będą nieczynne   W przerwie międzyświątecznej , tj. 29 – 30.12.2014…
czytaj więcej...
ZGŁOSZENIE CZŁONKÓW RODZINY DO UBEZPIECZENIA ZDROWOTNEGO – OBOWIĄZEK CZY DOBROWOLNOŚĆ?
  O obowiązku zgłoszenia członka rodziny do ubezpieczenia zdrowotnego stanowi art. 67 ust. 3 ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze…
Zwyczaje i obrzędy bożonarodzeniowe w różnych krajach
    Boże Narodzenie to najbardziej radosne i zarazem najbardziej zaskakujące święta. Wszyscy cenią sobie ich specyficzny klimat, który roztacza…
Świąteczne ciekawostki językowe
  Choinka – un sapin de Noël/ TannenbaumBombka – une boule/ WeihnachtsbaumkugelŁańcuch – une guirlande/ WeihnachtsbaumketteŚwięty Mikołaj – le Père…
Sygn. akt V P 1318/13
Dlaczego lubimy to, co robimy? Ponieważ pomagamy ludziom znaleźć pracę! Każda nowo zatrudniona osoba jest dla nas powodem do dumy…
Europejskie dni Pracy w Krakowie
Dziś spotykamy się z Wami na Europejskich dniach Pracy w Krakowie na ul. św. Wawrzyńca 12. Mamy dużo fajnych propozycji…
Uniapol w 51 Rajdzie Barbórka 2013
  W 51 Rajdzie Barbórka 2013 udział wzięło 96 załóg, by - jak co roku -  tradycyjnie zakończyć sezon rajdowy…
Świąteczne dyżury Uniapol
W związku z przerwą świąteczną informujemy, że nasze biura pracowały będą wg. poniższego grafiku:   Poznań: 23.12 i 27.12 w…
Gepardy Biznesu dla Uniapol
Jesteśmy firmą, która prężnie rozwija się już od 8 lat. Nasz konsekwentny rozwój został zauważony przez organizatorów plebiscytu Gepardy Biznesu.…
czytaj więcej...
Pracownik tymczasowy w ofercie last minute
Początek lata to czas, w którym wzmożona produkcja, często pokrywa się ze wzrostem liczby wniosków urlopowych. Takie sytuacje wymagają szybkiego…
Tymczasowa reorganizacja pracy
Uprzejmie informujemy, że w dniach 10-11 czerwca nasze oddziały we Wrocławiu i Poznaniu będą zamknięte. Wszelkie kontakty i zapytania można…
Filiżanka herbaty z firmą Uniapol
O usługach oferowanych przez naszą firmę najlepiej poczytać przy filiżance herbaty. Dlatego w ostatnim czasie wysłaliśmy do polskich przedsiębiorców specjalne…
Z wizytą w Gnieźnie
17 kwietnia 2013 wzięliśmy udział w kolejnych targach pracy. Tym razem stoisko Uniapol stanęło w auli I Liceum Ogólnokształcącego w…
Targi Pracy – Preinkubator Akademicki UAM
Dnia 7 marca 2011 nasza firma uczestniczyła w Targach Pracy zorganizowanych przez Preinkubator Akademicki UAM. Stoiska wystawowe mieściły się w…

Please leave this field empty.